Friday, February 26, 2016

Zizan Razak Mengaku Tengok Wayang Dengan Bekas Isteri Eizlan Yusof

Pelakon dan pengacara Zizan Razak mengakui yang dia pernah keluar menonton wayang bersama bekas isteri kepada pelakon Datuk Eizlan Yusof, Vie Syanty Harun.


Zizan Razak Mengaku Tengok Wayang Dengan Bekas Isteri Eizlan Yusof

“Ya, saya memang pernah keluar menonton wayang dengannya tetapi bukan keluar berdua. Saya ditemani dengan keluarga saya, begitu juga dengan dia. Hubungan yang terjalin antara saya dan dia hanya sekadar teman sahaja," kata Zizan kepada Astro Gempak.

Menjelaskan yang hubungan mereka tidak serius, Zizan menjelaskan yang dia enggan mengulas lanjut mengenai berita yang tersebar.

“Kami hanya berkawan dan kalau kami berjumpa pun, ianya berkaitan dengan urusan perniagaan. Kalau boleh, saya tak mahu komen panjang mengenai perkara ini. Dia sendiri pun pernah mengeluarkan kenyataan di laman Instagram miliknya sebelum ini, jadi saya rasa itu sudah cukup,” katanya yang ditemui di majlis pelancaran filem Bikers Kental 2.

Bakal memulakan penggambaran pada 12 Mac ini, Zizan teruja untuk kembali ke set Bikers Kental kerana kecintaannya kepada aktiviti permotoran.

“Saya memang aktif dalam bidang permotoran semenjak dulu lagi. Habis sahaja sekolah, saya sudah memiliki lesen untujk menunggang motor besar. Saya sendiri tidak sabar untuk memulakan penggambaran filem ini dan melakukan aksi-aksi stunt sendiri,” katanya.

Filem Bikers Kental 2 bakal menjalani penggambaran selama 35 hari. Selain Zizan, filem arahan pengarah Helmi Yusof ini turut menampilkan Awie, Adlin Aman Ramlie dan ramai lagi. Bikers Kental 2 juga akan menampilkan beberapa orang pelakon dari negara Thailand.-astrogempak

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →