Friday, November 21, 2014

Farid Kamil jatuh tingkat 4, keadaannya kini...

Farid Kamil jatuh dari tingkat 4, bukanlah disebabkan oleh tindakan Diana Danielle (isteri) enggan berlakon dengannya tapi ianya cukup sinonim dengan adegan xtrem untuk sebuah filem.


Farid Kamil jatuh tingkat 4, info, terkini, hiburan, pelakon, sensasi, Farid Kamil,

Farid dikatakan jatuh dari tingkat 4 semata-mata untuk satu babak dalam filem Kaki Kitai. Keadaan Farid tidak lah serius memandangkan jatuhnya itu dari arah belakang.

    “Cabaran paling teruk adalah ketika melakukan babak jatuh dari tingkat 4. Persiapan awal tak dilakukan dengan baik dan pengiraan saya juga silap. Saya terhempap di bahagian belakang dan akibatnya, ia mendatangkan kecedaraan di bahagian belakang saya.

    Saya tak boleh nak ‘bajet’ sebab saya jatuh dari bahagian belakang, kalau bahagian depan mungkin saya dapat kawal. Selepas jatuh, saya tak bernafas dalam lima saat dan memang susah nak tarik nafas,”

    “Bukan tak serik tapi malang tak berbau. Memang saya ada cakap nak kurangkan aksi lagak ngeri, namun saya memang tak sangka benda itu akan berlaku. Selepas ini saya akan lebih berhati-hati dan akan pastikan saya melihat dulu pakar buat sebelum saya sendiri melakukan aksi. Kalau selamat untuk lakukan, saya akan buat,” -Farid petikan portal GUA

Baca : Fazura Bakal Dedah Buah Hati 
 photo good_zps9ceffaa5.gif



Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →