Monday, November 24, 2014

Keputusan Program Gegar Vaganza Sudah Bocor?

Ingatkan soalan UPSR sahaja yang bocor di tahun 2014 ini, rupa-rupanya keputusan program Gegar Vaganza juga turut sama bocor. Untuk anda yang tidak tahu, program Gegar Vaganza mengumpulkan penyanyi-penyanyi lama seperti Shima, Haleeda, Hasnol, Sam Innuendo dan ramai lagi. Program ini tidak dibuat secara ‘live’ sebaliknya dirakam. Jadi ini bermakna apa yang kita tonton di televisyen telah pun dirakamkan beberapa minggu yang lalu.

Keputusan Program Gegar Vaganza, Gegar Vaganza, info, terkini, hiburan, program realiti, sensasi, gosip, kontroversi,

Semalam adalah minggu kedua Gegar Vaganza ditayangkan di kaca televisyen. Hasnol telah pun disingkirkan. Menariknya, di dalam salah satu tulisannya, seorang wartawan hiburan senior telah pun membongkarkan peserta mana yang berjaya layak ke peringkat akhir.


Keputusan Program Gegar Vaganza, Gegar Vaganza, info, terkini, hiburan, program realiti, sensasi, gosip, kontroversi,

Hmmmmm. Sedih pun sedih juga kalau benar apa yang ditulis oleh wartawan ini. Baru teringin nak ikut program Gegar Vaganza ini setiap minggu. Nampak gaya tunggu final je lah lepas ini. Rasa debaran sudah hilang. Apa pun, mana tahu ada kejutan atau ini hanya taktik untuk menghangatkan lagi Gegar Vaganza. Nak tahu betul ke tidak apa yang ditulis, kenalah tunggu sampai episod akhir kelak. Sama-samalah kita nantikan.

Baca : 4 Foto penampilan terbaru raja dangdut, Amelina 

Sumber : beautifulnara.com
 photo good_zps9ceffaa5.gif



Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →