Sunday, November 2, 2014

Luahan dan Harapan Hanez Suraya Setelah Kes Wataknya Digantikan

Selepas disingkirkan daripada produksi telefilem ‘Cikgu Timah Sekolah Bandar’ dan wataknya digantikan dengan pelakon lain, Hanez Suraya mengambil langkah berdiam diri dan tidak mengulas mengenai perkara ini untuk tidak mengeruhkan lagi keadaan.

Luahan dan Harapan Hanez Suraya, info, terkini, hiburan, hanez suraya, gosip, sensasi,

“Saya tidak mahu komen lagi mengenai isu ini. Memang saya akui isu yang timbul telah menggelapkan karier saya. Namun apa berlaku sebelum ini membuatkan saya lebih kuat untuk teruskan hidup. Saya yakin Tuhan sentiasa ada di sisi. Biarlah apa orang nak cakap, satu hari nanti orang akan tahu cerita sebenar,” ujar Hanez yang dipetik daripada Sinar Harian Online.

Luahan sayu Hanez Suraya – Menyedari kesilapan yang dilakukannya dahulu, Hanez masih lagi mengharapkan dirinya diberikan peluang untuk menunjukkan bakatnya dalam dunia lakonan. Sebelum ini, terdapat khabar angin yang mengatakan pelakon drama ‘Autumn Di Hatiku’ ini telah digam oleh stesen TV tempatan ekoran kontroversi yang pernah melandanya satu ketika dahulu.

Baca : Nora Danish Tinggalkan Nedim Nazri 


Sumber : ammboi.com
 photo good_zps9ceffaa5.gif



Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →