Sunday, November 2, 2014

Nadia Istimewa Di Hati Tauke Jambu

Memetik petikan Kosmo!, Tauke Jambu kini sudah memiliki kekasihnya sendiri bernama Nadia. Namun tidak ada maklumat lanjut mengenai wanita bernama Nadia ini.


Nadia Istimewa Di Hati Tauke, info, terkini, hiburan, sensasi, tauke jambu,

Buat Tauke, Nadia sangat istimewa dan dia cukup menawan. Nadia pernah berjumpa sekejap dengan anak-anak Tauke pada Hari Raya Aidilfitri baru-baru ini.

“Nadia paling rapat dalam hati saya buat masa sekarang, terpulanglah kepada orang lain hendak fikir kami berdua macam mana.

“Nantilah, selepas selesai Maharaja Lawak Mega (MLM 2014), saya akan uar-uarkan siapa dia sebenarnya,”

“Belum sempat kenalkan betul-betul lagi, jumpa pun masa raya,” .

“Hampir tiga tahun saya menduda (anak 6 berusia antara 7-15 tahun), sudah tentu saya rindu untuk kembali bergelar suami. Saya juga tidak pernah mengabaikan tanggungjawab terhadap anak-anak walaupun mereka tidak lagi bersama." -Tauke

Baca : Aksi Penyanyi Dangdut Amelina Di BSC 


Sumber : izyan.com
 photo good_zps9ceffaa5.gif



Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →