Thursday, December 25, 2014

Kamal Adli anggap gosip dengan Emma Maembong 'comel'

Pelakon Kamal Adli terkejut apabila namanya disebut sebagai punca gosip perpisahan pasangan Emma Maembong dan Zizan Razak.


Kamal Adli anggap gosip dengan Emma Maembong 'comel', info, terkini, hiburan, sensasi, gossip comel, kamal adli,

Memetik laporan Malaysian Digest, pelakon yang sudah solo ini menganggap gosipnya dengan Emma sebagai gosip comel untuk penutup tahun 2014.

"Ini merupakan gosip paling gempak kerana secara tiba-tiba nama saya naik. Saya tahu pun setelah diberitahu oleh pihak produksi berhubung kontroversi ini. Namun saya enggan terlalu memikirkan kerana menganggap ianya sebagai gosip comel untuk penutup tahun 2014.

"Lagipun banyak pihak diam sahaja mengenai gosip ini kerana mereka tahu bahawa ianya tidak logik. Saya tidak kisah digosipkan pun kerana dalam banyak-banyak gosip yang melanda saya ini yang paling comel," katanya.

Tambah Kamal lagi, dia baru sahaja menjalani penggambaran bersama pasangan kekasih itu dan dia tidak melihat sebarang masalah diantara mereka di lokasi pengambaran.

Kamal juga tidak menolak kemungkinan gosip itu tersebar kerana dia kini sudah solo dan terlibat dalam projek bersama mereka.

"Mungkin saya tengah single dan kebetulan saya menjalani pengambaran bersama mereka membuatkan nama saya terkait. Di mata saya mereka kelihatan seperti tiada sebarang masalah dan saya tidak tahu menahu jika mereka berpisah dan sebagainya.

"Banyak lagi kerja saya nak buat daripada mengambil Emma di lapangan terbang serta lari dari lokasi penggambaran. Malah Emma juga merupakan teman wanita orang. Jadi gosip ini bagi saya cukup kelakar," akhirinya.

Baca : Miranda Ker Terima Hadiah Berlian Daripada Jutawan  

Sumber : tupai.com.my
 photo good_zps9ceffaa5.gif



Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →