Tuesday, December 2, 2014

Nuha AF2014 Dikatakan Gila GLAMOUR?

Wah! Wah! pengakuan Nuha AF2014 yang gila glamor ternyata panas namun ianya hanya lah menjadi perkara biasa untuk setiap manusia.


Nuha AF2014 Dikatakan Gila GLAMOUR?, info, terkini, hiburan, sensasi, gosip, Nuha AF2014


Tipu lah kalau orang tu tak suka dikenali dan mendapat perhatian ramai, tapi awas! pastikan yang gila glamor itu hanya untuk perkara kebaikan sahaja.

Uniknya Nuha AF2014, sebelum ini di hanya menyanyi di pentas kenduri saudara-mara dan pertandingan nyanyian di restoran-restoran sekitar kampungnya di Manjong, Perak.

gosip, Hiburan, info, Nuha AF2014, Nuha AF2014 Dikatakan Gila GLAMOUR?, sensasi, terkini,

Langkahnya menyertai AF2014 mencetuskan satu evolusi terpantas dalam kehidupannya dengan memberanikan diri menyertai uji bakat AF2014 demi mengubah nasib keluarga dan mahu membiayai yuran pembelajaran di Universiti Teknologi Malaysia (UiTM), Shah Alam.

Menerusi temubual di kosmo:
    Keluarga saya dihimpit pelbagai masalah, terutamanya berkaitan kewangan. Jadi, saya sedar kehidupan ini tidak mudah. Saya simpan angan-angan untuk menjadi penyanyi dan menyertai uji bakat AF2014 demi mencari duit membantu keluarga. Alhamdulillah rezeki saya di sini.

    Saya memang gila glamor sejak tingkatan satu dan sentiasa mahu menjadi pelajar popular di sekolah. Jadi, saya menyertai setiap pertandingan. Menyanyi, berpidato, syarahan, taranum, marhaban, nasyid dan koir. Semuanya saya sertai! Malangnya saya disisihkan kerana menjadi pelajar terbaik dalam akademik sehingga merasakan diri terlalu sunyi dan akhirnya berkongsi masalah menerusi muzik.

Baca : Ziana Zain Dendangkan Madah Berhelah Di Bumi Turki? 

Sumber : kamithemedia.blogspot.com
 photo good_zps9ceffaa5.gif



Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →