Sunday, December 21, 2014

Penjelasan Vanidah Imran Dakwaan Larikan Buku Cek Seniman

Pelakon Vanidah Imran menafikan dakwaan Presiden Seniman, Zed Zaidi yang dia telah melarikan buku cek persatuan tersebut sehingga memaksa mereka melaporkannya di Balai Polis Taman Melawati, semalam.


Vanidah Imran Perjelas Dakwaan Larikan Buku Cek Seniman, info, terkini, hiburan, sensasi, gosip, kontroversi, Vanidah Imran, Zed zaidi, Persatuan Seniman,

Vanidah Imran memberitahu BH Online dia masih belum menjalankan tanggungjawab sebagai bendahari persatuan tersebut, malah belum ada akses untuk keluarkan wang daripada cek tersebut.

Artikel Terdahulu :  


“Apa yang saya lakukan ini sebagai melindungi diri saya dan persatuan. Saya tidak mahu kejadian lalu berulang kembali yang membabitkan soal kewangan. Sehingga hari ini saya tiada akses untuk melakukan pengeluaran wang.

“Saya tidak boleh mengeluarkan cek sewenang-wenangnya. Sehingga saat ini juga saya belum boleh menjalankan tanggungjawab dan amanah yang diberikan sebagai bendahari persatuan. Nama saya belum termaktub sebagai penama untuk bank bertanggungjawab itu.

“Mana mungkin saya boleh mengeluarkan wang sesuka hati pada situasi ini, ia ternyata akan membahayakan diri saya. Ini soal amanah dan tanggungjawab. Ia bukan perkara mainan,” katanya.

Seniman membuat laporan polis pada Jumaat selepas kehilangan buku cek yang diberi tanggungjawab terhadap bendahari persatuan iaitu aktres Vanidah Imran.

Zed Zaidi mendakwa kehilangan buku cek tersebut menyukarkan Seniman untuk menjalankan aktiviti serta membuat sumbangan kebajikan.

Ditanya mengenai tindakan Zed, aktres berkenaan kurang pasti apa motif beliau berbuat demikian.

“Kenapa perlu sampai ke tahap membuat laporan polis. Kita ada saluran dan boleh adakan mesyuarat ahli jawatankuasa khas dan bawa berbincang perkara ini,” jelasnya lagi

Baca : Jennifer Lopez Terus Seksi Di Usia 45 

Sumber : murai.com.my
 photo good_zps9ceffaa5.gif



Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →