Wednesday, December 10, 2014

Selepas ramas buah dada Jupe, Diego ramas peha pula [ 2 Foto ]

Tidak lama dahulu, dunia hiburan Indonesia dikejutkan dengan sekeping foto yang menyaksikan aksi mesra Julia Perez dan Diego Muhammad. Ianya menjadi kontroversi apabila Diego kelihatan meramas payudara Jupe ketika mereka beraksi di hadapan kamera. Keadaan itu tidak dapat dipastikan sama ada ianya disengajakan ataupun tidak.


ramas buah dada Jupe, Diego ramas peha, info, terkini, hiburan, artis indonesia, julia perez, jupe, diego, kontroversi, sensasi,

Bermula dari foto itu mereka didakwa semakin intim menjalin hubungan. Namun begitu, kedua-duanya menafikan berita tersebut.

Kini, muncul pula sekeping foto yang menyaksikan Diego sekali lagi beraksi mesra, namun bukan dengan Jupe lagi. Tidak kurang cantiknya, kali ini wanita yang tewas dalam pelukannya adalah vokalis kumpulan Vierratale, Widy.


ramas buah dada Jupe, Diego ramas peha, info, terkini, hiburan, artis indonesia, julia perez, jupe, diego, kontroversi, sensasi,

Foto yang dimuat naik dalam akaun Instagram itu memperlihatkan Diego dan Widy beraksi lagak model. Dan yang menjadi perhatian peminat adalah tangan 'nakal' Diego yang dilihat memeluk peha Widy.

Baca : Penggodam diminta kembalikan facebook Pak Nil 

Sumber : pilihan-anda.blogspot.com
 photo good_zps9ceffaa5.gif



Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →