Monday, December 1, 2014

Video Pertemuan Eksklusif Amelina Bersama Erra Fazira Lepas 15 Tahun

Sebuah program hiburan terhangat masakini, hLive, Apa Kata Malaysia telah mengaturkan satu pertemuan eksklusif antara Amelina dan juga Erra Fazira setelah 15 tahun lamanya tidak berjumpa.


Video Pertemuan Eksklusif Amelina Bersama Erra Fazira, info, terkini, hiburan, sensasi, ratu dangdut, Amelina, erra fazira,

Amelina dilihat sebak dan menangis apabila melihat kehadiran Erra Fazira. Sebelum ini Amelina juga dikatakan pernah cuba memasuki laman Instagram selebriti seperti Ziana Zain, Erra Fazira dan lain-lain, namun bimbang dirinya tidak diterima dan mempedulikannya.


Video Pertemuan Eksklusif Amelina Bersama Erra Fazira, info, terkini, hiburan, sensasi, ratu dangdut, Amelina, erra fazira,
 
Apabila mengetahui bahawa Amelina ingin muncul kembali dalam bidang nyanyian, Erra Fazira berasa sangat gembira dan mengalu-alukan kehadirannya kembali menghiasi industri muzik negara.

Sebelum ini, penyanyi dangdut berkenaan pernah menghubungi rakan artis seangkatannya tetapi menerima respon negatif sehingga membuatkan dirinya fobia dan takut untuk menghubungi dan berjumpa dengan rakan-rakan lamanya.

Baca : Sepupu Rita Rudaini Yang Cantik-cantik Belaka 

Sumber : katakcomel.my
 photo good_zps9ceffaa5.gif



Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →