Wednesday, December 3, 2014

Zahiril Adzim Kini Lebih Memilih Tawaran Berlakon

Pelakon Zahiril Adzim bukanlah nama yang asing dalam industri seni tahan air, tetapi sejak kebelakangan ini kita jarang melihat wajah pelakon Zahiril Adzim di kaca televisyen.


Zahiril Adzim Kini Lebih Memilih Tawaran Berlakon, info, terkini, hiburan, gosip, sensasi, zahiril adzim

Namun ia bukanlah petanda bahawa pelakon ini sudah hilang popularitinya kerana Zahiril kini lebih memilih tawaran berlakon dan memperlahankan rentak untuk mempunyai lebih masa bersama keluarga.

Zahiril yang mempunyai anak lelaki yang kini berusia setahun berkata, dia bukannya bersikap terlalu memilih tetapi dengan tempoh penggambaran yang panjang membuatkan dia tidak mempunyai masa bersama anaknya.

"Cuma, sejak sudah berkeluarga dan memiliki anak, saya lebih suka memilih tawaran berlakon yang tempoh pengambarannya tidak mengambil masa panjang. Saya akui sekarang pun lebih banyak muncul dalam telefilem berbanding drama episod kerana masa saya di lokasi penggambaran tidak begitu lama.

"Sebagai suami dan ayah, saya ingin menghabiskan lebih banyak masa bersama keluarga yang kini menjadi keutamaan," ujarnya seperti dipetik daripada laporan Harian Metro.

Kata bapa kepada Nadi Anaqi ini lagi, dia cuba mengelak tawaran yang memerlukan dia berada di lokasi dalam tempoh panjang kerana tidak mahu terlepas pengalaman untuk melihat anaknya membesar.

Selepas sekian lama bergelar pelakon, Zahiril berkata, populariti bukanlah perkara utama baginya tetapi dia lebih mencari naskah yang bagus untuk terus menapak dalam industri ini.

"Dalam soal populariti,ia bergantung kepada keinginan seseorang artis itu. Sebagai pelakon, mungkin ada yang aktif kerana mahu kukuhkan mana mereka dalam industri."

Dalam perkembangan terbarunya, filem lakonan terbarunya yang berjudul "Rentap" , gandingan bersama Elfira Loy dan Syafie Naswip akan berada di pawagam esok.


Baca : Raja Azmi Akui Sudah Temui Cinta Baru 

Sumber : tupai.com.my

 photo good_zps9ceffaa5.gif



Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →