Wednesday, January 28, 2015

Dynas Mokhtar Kini Bercinta Dengan Jejaka Berbadan Sado?

Meskipun sudah disahkan bercerai dengan suaminya pada awal tahun lalu, namun kisah perceraiannnya baru diketahui umum pada baru-baru ini iaitu penghujung tahun lalu.Pandai juga pelakon Dynas Mokhtar ini menyembunyikan kisah perceraiannya bukan?


Dynas Mokhtar Kini Bercinta Dengan Jejaka Sado?, info, terkini, hiburan, sensasi, gossip, Dynaz Mokhtar

Yelah, siapa yang seronok nak beritahu umum mengenai kisah peribadi yang tak sedap didengar itu kan?Namun, kehidupan perlu diteruskan walapun dia kini sudah punya 2 orang cahaya mata dalam perkahwinannya itu. Dapat tahu Dynas sekarang sedang keluar bersama seseorang jejaka yang dikenalinya sejak sekolah dulu.

Macam mana boleh dapat cerita? Sebenarnya rakan yang sampaikan setelah pulang daripada menonton sesi rakaman sebuah program. Dalam program itu, rakan baiknya yang juga rakan artis sendiri membongkar bahawa dia kini semakin bahagia dengan seorang jejaka berbadan sado.Ala berbadan sado tu maksudNya yang ada banyak muscle atau otot kat badan tulah.

Hehehe, kemudian, hos rancangan itu sendiri minta Dynas menerangkan siapa jejaka itu. Dynas pun mengaku memang dia kini sedang mengenali hati budi jejaka itu yang merupakan rakan sekolahnya dulu.Wah baguslah begitu, doakan semoga hubungan mereka dapat berkekalan dan anak-anak pun sudi menerima orang baru ang menjadi suri di hati ibunya.

Sumber : murai.com.my

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →