Monday, January 26, 2015

Fasha Sandha Intai Peluang Jadi Usahawan Kosmetik

Pelakon Fasha Sandha akui sedang berjinak-jinak menceburkan diri dalam bidang perniagaan yang memfokuskan kepada produk kesihatan wanita dan kosmetik.


Fasha Sandha Intai Peluang Jadi Usahawan Kosmetik, info, terkini, hiburan, sensasi, Fasha Sandha

Bagi Fasha, melihat kejayaan suaminya Rizal Ashram Ramli (Jejai) yang aktif sebagai seorang ahli perniagaan membuatkan dirinya turut berminat untuk menjadi usahawan.

“Kejayaan suami pendorong buat saya untuk menceburkan diri dalam bidang keusahawanan, saya sebenarnya tak nak ulas panjang-panjang mengenai perniagaan saya.

“Tunggulah, nanti saya akan umumkan secara rasmi di sidang media akan datang,  produk apa yang saya akan tawarkan kepada para pengguna,” katanya kepada portal Murai.com.my

Fasha yang ditemui para wartawan di Majlis HLive! ERA #Perfect10ku Date Night di TGV KLCC turut membuat penjelasan masih belum bersedia untuk melibatkan anaknya dalam dunia periklanan.

“Putra Rayfal kini sudah berusia setahun dan Putri Raysha Jemaima baru masuk 2 bulan, mereka masih kecil dan saya rasa belum keperluan untuk ke arah itu.

“Mengikut pemerhatian saya, ramai anak selebriti telah terlibat dalam dunia pengiklanan tapi itu hak masing-masing untuk mencorakkan kehidupan anak-anak mereka,” ujar Fasha.

Dalam perkembangan lain, Fasha telah menerima tawaran berlakon sekuel drama Tentang Hati 2 untuk tayangan RTM yang turut dibintangi oleh Aaron Aziz dan Anzalna Nasir.  

Sumber : murai.com.my

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →