Tuesday, January 6, 2015

Izreen Azminda nafi bercinta dengan Nazrief Nazri

Aktres jelita Izreen Azminda tampil menafikan gosip kononnya dia kini bercinta dengan aktor baru Nazrief Nazri selepas dia memuat naik gambar bersama aktor itu di laman sosial Instagramnya baru-baru ini.


Izreen Azminda nafi bercinta dengan Nazrief Nazri, info, terkini, hiburan, sensasi, gossip, izreen azminda, nazrief nazri

"Tidak mungkin saya bercinta dengan Nazrief kerana menganggap dia seperti adik sendiri dan gambar itu diambil oleh salah seorang teman kami semasa keluar makan.

"Dia seorang yang baik dan mempunyai masa depan yang cerah sebagai pelakon jika dia benar-benar fokus terhadap kerjayanya," katanya yang dipetik dari mStar.

Artikel Terdahulu :  

Dalam pada itu, Izreen yang berstatus janda anak satu ini turut menyuarakan rasa rimasnya apabila sering dikaitkan dengan pelakon lelaki yang bergandingan dengannya.

"Sebelum ini saya boleh terima lagi jika ada orang cuba mengaitkan saya dengan mana-mana lelaki tetapi semakin lama ia membuatkan saya berasa rimas, jadi hentikanlah."

Tambah aktres berusia 30 tahun itu lagi, dia kini mahu fokus pada kerjaya dan anaknya yang kini berusia 18 bulan.

"Tidak mungkin saya akan bercinta dalam masa terdekat ini kerana kehidupan selepas bercerai baru sahaja stabil dan biarlah saya fokus kepada kerjaya dan anak terlebih dahulu.

"Tambahan pula pengalaman dan kesilapan lalu banyak mengajar saya untuk lebih berhati-hati dalam memilih pasangan."

Baca : Sentap Dikata Over, Kak Ogy Bidas Peminat MLM  

Sumber : tupai.com.my

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →