Sunday, February 15, 2015

Noni AF Geram & Bosan Diburu Bekas Teman Lelaki?

Bekas bintang Akademi Fantasia 5 (AF5) Noni atau nama sebenar Nonny Nadirah Zainuddin akui telah diburu dan bosan dengan kelakuan bekas kekasihnya yang dikenali sebagai Akim yang mengganggu kehidupannya.


Noni AF Geram & Bosan Diburu Bekas Teman Lelaki?, info, terkini, hiburan, sensasi, gosip, kontroversi, Noni Af

Noni menjelaskan dengan panjang lebar di siaran Melodi Ahad lalu yang mengatakan hubungan dia dan Akim telah lama putus dan rancangan untuk berkahwin telah musnah.

Namun, bekas kekasihnya itu juga turut memberi penjelasan di program yang sama, dia bersikap demikian kerana Noni yang menjauhkan diri dan segala mesej dan panggilan telefon tidak dijawab.

Noni kata dia diganggu sejak kebelakangan ini disebabkan drama lakonannya dalam Istikharah Cinta yang telah melonjak naik semula namanya

Sebelum ni, dia tidaklah menjadi stress sebegini dan Noni juga menangis dihadapan jutaan penonton setia Melodi dan memberitahu ini semua adalah hasil penat lelah dia yang selama 7 tahun akhirnya membuahkan hasil.

Disebabkan itu, Noni juga berpendapat kemungkinan bekas teman lelakinya lihat dia sudah berjaya dan ingin kembali semula untuk memperbaiki hubungan cinta yang kian rengang.

Tak nak ulas panjang-panjang mengenai permasalahan korang yang berlaku ni, kalau tak suka dah tak sayang, sila jumpa face to face dan selesaikan secara professional.

Menggunakan media itu memang tidak salah, tetapi ada batasnya kalau setakat  ‘plan’ untuk berkahwin tidak jadi dan sebagainya, silalah selesai secara orang dewasa.

Dalam kehidupun ini memang kita tak boleh puaskan hati semua orang, yang penting nawaitu kita tu di mana kayu pengukurnya, kalau dah jadi parah susah nak baiki sebab hati manusia ni lebih halus daripada hati kuman.

Sumber : murai.com.my

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →