Friday, September 11, 2015

Haziq AF4 Selamat Bernikah Dengan Maisarah

Dengan sekali lafaz penyanyi dan bekas pelajar Akademi Fantasia musim ke empat (AF4) iaitu Haziq Rosebi selamat bernikah dengan pasangannya Maisarah Mohd Sidki, di kediaman pengantin perempuan di Raman Setiawangsa, Kuala Lumpur kira-kira jam 8.41 malam tadi.


Haziq AF4 Selamat Bernikah Dengan Maisarah


Pasangan ini dinikahkan oleh abang pengantin perempuan, Muhammad Immanuddin Mohd Sidki serta disaksikan Penolong Pendaftar Nikah Cerai dan Rujuk Masjid, Muadzeen Bin Ackil.

Pada majlis pernikahan itu, Haziq menyerahkan mas kahwin berjumlah RM300 dan sebentuk cincin manakala wang hantarannya dirahsiakan

Haziq turut menyerahkan tujuh dulang hantaran kepada Maisarah dan pihak perempuan membalas dengan sembilan dulang hantaran.

Haziq melahirkan rasa syukur selepas acara akad nikah itu selesai dan berjalan dengan lancer.
"Alhamdulillah akhirnya kami sah bergelar suami isteri dan segalanya berjalan dengan lancar,"katanya.

Pada majlis itu, seramai 200 tetamu hadir menyaksikan pernikahan termasuklah ahli keluarga kedua-dua belah pihak dan sahabat handai.

Mempelai bakal diraikan dalam sebuah majlis resepsi tengahari esok di rumah pengantin perempuan serta sebuah majlis bakal menyambut menantu bakal diadakan di kampong Haziq di Melaka pada 7 November depan.

Pasangan ini telah pun mengikat tali pertunangan terlebih dahulu pada 23 November tahun lalu.-murai

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →