Tuesday, September 8, 2015

Norman KRU Bagi Peluang Kedua Pada Artis

Satu lagi program realiti TV akan muncul di negara kita iaitu ‘Rockers’ yang dikatakan sebagai program realiti TV Rock & Roll  pertama di Malaysia.
 
Norman KRU Bagi Peluang Kedua Pada Artis

Program ini merupakan program pencarian bakat solo rockers yang terpendam tidak kira lelaki atau perempuan berusia di dalam lingkungan umur 18 hingga 28 tahun. 

 Menariknya mengenai ‘Rockers’ ini, artis-artis yang tidak terikat lagi dengan mana-mana syarikat rakaman juga dibenarkan untuk mengambil bahagian asalkan masih mengikut syarat-syarat penyertaan yang telah ditetapkan oleh KRU Studios selaku penerbit program ini. 

Menurut Ketua Pegawai Eksekutif KRU Studios, Norman Abdul Halim, ‘Rockers’ memberi peluang kedua pada artis-artis yang tidak lagi terikat dengan mana-mana syarikat rakaman untuk turut sama menyertai program ini. 
 
“Kita bagi peluang kedua kepada artis-artis yang mungkin dahulunya pernah menyertai program-program lain tetapi tidak begitu berjaya atau menonjol.  Jadi mungkin jika jiwanya rock, dia boleh mencuba program ini. 

Tapi jangan risau kerana ‘Rockers’ tidak akan memilih semuanya artis.  Peluang sama rata kerana ‘Rockers’ memilih yang terbaik dan berjiwa rock,” jelas Norman. 

Bagi menyertai program ini, peserta perlu menghantar klip demo nyanyian ke ujibakat@rockers.com.my sebelum 30 September 2015.  Selepas itu barulah saringan akan dibuat dan anda akan diujibakat sekali lagi dengan mengadakan persembahan secara live. 

Hadiah yang ditawarkan adalah juara akan menerima RM50,000 dan kontrak rakaman bersama KRU Music serta berpeluang merakamkan single di Los Angeles. 

Maklumat lanjut mengenai program ini boleh layari www.rockers.com.my-mediahiburan.karangkraf

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →