Monday, October 19, 2015

Soo Wincci Akhirnya Terima Padah

Agak tersentuh juga hati kami apabila mendapat tahu kisah penyanyi Soo Wincci yang baru-baru ini lantang mengkritik malah mendesak PM Najib untuk meletak jawatan.


Soo Wincci Akhirnya Terima Padah

Berikutan daripada kes itu, Soo Wincci terpaksa menerima akibatnya apabila penaja utama konsert pertamanya menarik diri. Khabarnya penarikan itu berpunca daripada tindakan Soo Wincci baru-baru ini.

Kini, konsert tersebut terpaksa berhadapan dengan masalah kewangan yang sangat kritikal. Apa-apa pun Soo Wincci sebelum ini telah bersedia menerima apa jua musibah dan tindakan terhadap apa yang telah dilakukannya.

Soo Wincci Akhirnya Terima Padah


Sebelum ini, Soo Wincci dengan lantangnya memuat naik video meminta PM Najib meletak jawatan selepas tamat Perhimpunan Bersih 4.0 pada 29 dan 30 Ogos lalu.
    “Sebelum memuat turun video berkenaan, saya sudah bersiap sedia dengan segala risiko yang bakal diterima. Andai kata nama saya disekat di mana-mana saluran media, saya akur dengan perkara itu.

    “Jika perjalanan kerjaya saya menjadi sukar di negara sendiri, tidak mengapalah. Saya akan terus berusaha dalam mencari jalan penyelesaiannya.

    “Apa yang dibuat untuk kesenangan saya. Saya buat demi generasi kita pada masa akan datang,” kata Soo Wincci.

A video posted by Wincci ??? ?? (@soowincci) on



    “I’m so sorry people, I know a lot of people had asked me to stop being crazy & stop bearing the loss for the concert but I’ll still resume & I won’t reduce the cost as this time I’m showcasing an international quality show & I’m using more than 100 over Malaysian Team members consisting of Experts from all different areas. Reason being, I’ve invited medias & teams from Taiwan, Singapore & America to come and watch this concert. This concert ain’t for me, it’s for the whole Malaysia Entertainment Scene cause I’m gonna showcase that we Malaysian can produce International Quality Showcase. As I said, “if it’s hard to bring all Malaysian to international stage, then I’ll make Malaysia an international stage for all ?? ” that’s why thank u so much to the audience who are coming this time cause we need Ur support to bring Malaysia Entertainment scene to another level !!!

    

    Walaupun banyak yg berlaku beberapa bulan ini tapi Konsert Solo Wincci Kat Malaysia akan juga berlangsung. Walau kena menbayai segala kos & kerugian tapi Wincci rela sebab Konsert Kali ini Bukan Utk Wincci sendiri. Kali ini team dr Taiwan, Singapura & Amerika akan Datang Utk menyaksikan Konsert ini. Selain itu, Produksi team Kali ini terdiri drp 100 lebih Orang Malaysia. Jadi Kali ini nak membawa pesanan kpd seluruh dunia bahawa kami Malaysia juga ada Konsert setaraf dunia. Sebagaimana yg Wincci cakap “Jikalau Wincci tak dapat membawa semua Ke Pentas International, Wincci Akan menjadikan Malaysia sebagai Pentas International !” Jutaan Penghargaan kpd semua yg akan Datang pada malam itu sebab kehadiran Anda semua dpt membantu kami dlm pelbagai aspek !”-gosipmalaysia

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →