Monday, December 21, 2015

Hairul Azreen Syukur Bakal Timang Cahaya Mata

Pelakon lelaki Hairul Azreen dan juga suami kepada Hanis Zalikha melahirkan rasa yukur ke hadrat ilahi kerana isterinya yang tersayang kini sudah pun hamil 4 bulan.


Hairul Azreen Syukur Bakal Timang Cahaya Mata


Kegembiraan Hairul itu dikongsikan menerusi laman instagram yang menjadi tatapan pengikutnya untuk mengucapkan tahniah kepada mereka berdua.

Berikut adalah kapsyen yang ditulis oleh Hairul di Instagramnya:-

Hairul Azreen Syukur Bakal Timang Cahaya Mata


“2 tahun lalu, di sini saya doa untuk dijodohkan dengan Hanis Zalikha. Kali ini saya kembali, bersama nikmat yang Allah makbulkan, bersama-sama isteri saya. Dan alhamdulillah di tempat pertemuan Adam & Hawa ini, saya nak kongsi kegembiraan dengan anda semua, isteri saya sedang mengandung 4 bulan.”

Perkhabaran gembira ini sudah semestinya menjadi anugerah yang amat berharga buat kedua-dua belah keluarga pelakon.

Semoga Hanis sentiasa berada dalam keadaan sihat sejahtera sehingga saat anak sulung mereka dilahirkan. Amin… -murai

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →