Friday, November 21, 2014

MLM2014 : Lawak Nabil Bikin Kontroversi?

Hai semua, admin harap korang boleh LIKE FANPAGE FACEBOOK BLOG HIBURAN. Tekan LIKE Dibawah :) 


Bukan senang nak jadi solo stand-up comedian, betul tak? Sekurang-kurangnya bila kita mati akal, adalah kawan yang boleh tolong cover line kalau kita buat lawak dengan geng.

Tapi kami rasa kami patut bagi tabik spring kepada Nabil yang merupakan satu-satunya peserta solo dalam Maharaja Lawak Mega 2014 (MLM2014).


MLM2014, Lawak Nabil Bikin Kontroversi?, info, terkini, hiburan, pelawak, sensasi, gosip, nabil ahmad

Malam ini, Nabil berkongsi jenakanya tentang iklan tempatan yang difikirkan kurang menyengat. Antara salah satu komersial yang dikatakan tak masuk akal ialah apabila para gadis mendapat keyakinan serta-merta sebaik memakai tuala wanita.

Kami tengok di laman sosial terutamanya Twitter, ramai yang kecoh tak berpuas hati. Segelintirnya mempertikaikan tindakan Nabil yang membuat lawak berdasarkan isu sensitif seperti itu. Tapi ada juga yang mempertahankan Nabil dengan menyatakan apa yang cuba disampaikan oleh pelawak itu tak membawa kesan negatif tetapi sesuatu yang memang kelakar.


gosip, Hiburan, info, Lawak Nabil Bikin Kontroversi?, MLM2014, nabil ahmad, pelawak, sensasi, terkini,

Rakan artis juga nampaknya berpendapat lebih banyak angka bintang patut diberikan kepada Nabil oleh Fazura berbanding cuma tiga sahaja. Katanya, Nabil layak memperoleh empat bintang walaupun dia terlupa dialog sekejap. Korang rasa macam mana?

Tapi apapun, kami terhibur melihat persembahan Shiro dan SYJ yang dilihat mempunyai jalan cerita kukuh dan tidak tersasar. Kudos kepada mereka. Semoga minggu hadapan lebih ramai pelawak yang berjaya membuatkan penonton terasa macam berada di stadium dan bukannya perpustakaan. Peace!

Oh, tahniah juga diucapkan kepada kumpulan Sepahtu yang memenangi anugerah Lawak Power Era dan Jep Sepahtu yang digelar Man of the Match malam ini. Jom tengok gambar-gambar sekitar MLM 2014 di bawah ini.


MLM2014, Lawak Nabil Bikin Kontroversi?, info, terkini, hiburan, pelawak, sensasi, gosip, nabil ahmad

MLM2014, Lawak Nabil Bikin Kontroversi?, info, terkini, hiburan, pelawak, sensasi, gosip, nabil ahmad

Baca : Misteri Perkahwinan Shahir AF Akhirnya Terbongkar 

Sumber : ohbulan.com
 photo good_zps9ceffaa5.gif



Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →