Tuesday, December 23, 2014

Aishah Sinclair DJ Baru MIX fm Ganti Sarimah Ibrahim

Pengacara dan pelakon, Aishah Sinclair telah diumumkan sebagai penyampai radio baru MIX fm yang telah menggantikan tempat Sarimah Ibrahim dalam segmen The Mix FM Breakfast bermula semalam.


Aishah Sinclair DJ Baru MIX fm Ganti Sarimah Ibrahim, info, terkini, hiburan, sensasi, penyampai radio Mix FM, Aishah Sinclair

Tidak keseorang, Aishah Sinclair akan bersama  penyampai Rod setiap pagi dalam segmen tersebut setiap pagi bermula  jam 6 pagi hingga 10 pagi. 

Pengurus Rangkaian Kandungan Astro Radio, Raqeem Brian berkata personaliti dan pengetahuan dalam bidang penyiaran yang ada pada Aishah diyakini dapat menggalas tanggungjawab itu dengan baik.

"Kami gembira degan kehadiran Aishah Sinclair bersama keluarga barunya MIX fm, kami percaya dengan adanya personaliti dan pengetahuan daam bidang penyiaran, beliau akan menyampaikan persembahan yang terbaik sebagai platform radio-pendengaran untuk pendengar MIX fm,"katanya.

MIX fm merupakan stesen  kegemaran dikalangan penonton muda yang berada dipertengahan umur  antaranya 25 hingga 39 tahun. Radio ini juga memainkan gabungan lagu-lagu kontemporari era 90 hingga kini. 

Baca : Chacha: Kami Tak Dihalau, Malah Tinggal Di Kondo Bukan Flat 

Sumber : murai.com.my
 photo good_zps9ceffaa5.gif



Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →