Wednesday, December 3, 2014

Dafi sahkan bakal ikat kontrak bersama Ahmad Dhani

Penyanyi dan pelakon popular Dafi telah mengesahkan bahawa dia bakal menandatangani kontrak rakaman selama setahun bersama komposer dan penyanyi terkenal Indonesia Ahmad Dhani dalam masa terdekat.


Dafi sahkan ikat kontrak bersama Ahmad Dhani, info, terkini, hiburan, sensasi, dafi


"Saya akan berada di sini dalam dua atau tiga hari. Setakat ini, saya boleh katakan perkara ini hampir jadi. Ada beberapa aspek yang perlu kami bincangkan antara kedua-dua pihak.

"Kita kena tengok juga kontrak agar kedua-dua pihak mendapat faedah bersama. InsyaAllah jika semuanya memuaskan, rasanya tak ada masalah untuk kita teruskan perjanjian," katanya kepada Harian Metro.

Dalam pada itu, Dafi berkata Ahmad Dhani sudah menyiapkan beberapa lagu yang bakal dirakamkannya terbitan syarikat Ahmad Dhani iaitu Republik Cinta Management yang mana ia akan dipasarkan di Indonesia pada awal tahun depan.
"Macam saya katakan tadi, kalau semuannya berjalan seperti dirancang saya juga akan keluarkan album untuk pasaran di sini.

"Kebetulan juga pada bulan ini album saya untuk pasaran Malaysia pula akan ada dua album berbeza untuk kedua-dua pasaran ini dalam masa terdekat."

Baca : Erma Fatima Sedia Hadapi Kontroversi Kemban 'Takhta 3 Ratu'  

Sumber : tupai.com.my
 photo good_zps9ceffaa5.gif



Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →