Monday, December 1, 2014

Syatilla tidak tolak jodoh dengan Sam

Tubuh langsing, lirikan mata yang tajam dan seksi pelakon, Syatilla Melvin, 23, berjaya mencuri tumpuan khalayak yang buat pertama kali melihat lakonannya dalam drama BFF…Teman Tapi Mesra di TV3 yang bersiaran pada pertengahan Januari 2012. 


Syatilla tidak tolak jodoh dengan Sam, info, terkini, hiburan, sensasi syatilla melvin, Shaheizy sam, kekasih shaheizy sam, gosip terkini,

Siapa yang boleh melupakan susuk tubuh seksi Syatilla yang mesra disapa Tilla ini, lebih-lebih lagi apabila video dia beraksi seksi untuk sebuah iklan pakaian dalam jenama terkenal bertebaran di internet pada tahun berikutnya.
Kemudian berbekalkan imej seksi dan sering kali disogokkan dengan watak penggoda, pelakon berdarah campuran Melayu-Jepun itu membina nama dengan beberapa deretan drama termasuk Ariana Rose yang masih mengeksploitasi keseksiannya untuk menambah elemen komersial atau ‘pelaris’ dalam karya mereka.
Bertemu dengan wanita peramah ini, Syatilla mengakui kekhilafan diri, namun dia menolak dirinya sengaja tampil seksi dan dieksploitasi.
“Saya tidak rasa diri dieksploitasi penerbit drama. Kadangkala itu pilihan saya sendiri untuk berpakaian seksi. Saya seksi bukan semata-mata untuk popular tetapi sejak zaman sekolah lagi saya memang berpakaian seksi.
Beralih pada soal hati pula, Syatilla yang pernah digosipkan bercinta dengan Shaheizy Sam sekitar tahun lalu mengakui, dia dan pelakon filem terkenal itu masih berkawan rapat.
Kesibukan Syatilla tidak menghalang pelakon yang memiliki ketinggian 171 sentimeter ini untuk berjumpa dan menghubungi kawan rapatnya itu.
Disoal adakah dia kini sedang bercinta dengan Sam sementelah hubungan rapatnya dengan pelakon filem Kaki Kitai itu, Syatilla hanya membungkam.
“Kami kawan rapat. Dia antara lelaki paling rapat saya. Saya tidak berani hendak cakap ya atau tidak mengenai hubungan kami.
“Apa-apa yang terjadi saya terima. Bagi saya, dia seorang lelaki yang mudah untuk dibawa berbincang dan ringan tulang apabila saya meminta tolong,” ulasnya yang kali terakhir bercinta empat tahun lalu dengan lelaki biasa.  


Baca : Pengakuan Yana dan Miera Cuba Digoda VIP dan Datuk Seri 
Sumber : kosmo online
 photo good_zps9ceffaa5.gif



Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →