Tuesday, December 23, 2014

Wawa Zainal hasilkan jenama pakaian sendiri

Pelakon jelita Wawa Zainal kini mula berjinak dalam dunia perniagaan dengan memperkenalkan jenama pakaiannya sendiri iaitu WA (wawaeril).


Wawa Zainal hasilkan jenama pakaian sendiri, info, terkini, hiburan, sensasi, Pelakon Jelita Wawa Zainal, wawaeril

Memetik laporan daripada Sinar Harian, isteri kepada pelakon Aeril Zafriel ini sedang aktif dalam perniagaan pakaian dan bakal memperkenalkan jenama produk kecantikanannya sendiri pula pada tahun hadapan.

"Sepanjang penghujung tahun ini, saya tak telibat dalam pengambaran dan hanya fokus pada bisnes pakaian online yang saya dan Aeril tengah usahakan kini.

"Alhamdulillah, walaupun baharu sahaja beberapa hari diperkenalkan, sambutan yang diterima amat luar biasa.

"Insya-Allah, tahun hadapan saya akan memperkenalkan jenama produk kecantikan sendiri pula."

Wawa yang mengulas lebih lanjut mengenai produk kecantikannya itu turut memberitahu, produk jenama Echo itu dirumus khas untuk mereka yang mementingkan kecantikan luaran dan dalaman.

Tambahnya lagi, dia juga ingin berkongsi caranya sendiri untuk menjaga dan mengekalkan kecantikan.

"Tujuan saya memperkenalkan produk anti penuaan itu adalah untuk berkongsi dengan orang lain cara saya menjaga kecantikan.

"Penyuburan dan pembinaan semula sel-sel dalam tubuh badan secara alami termasuk pengaliran darah yang lebih konsisten dapat memberi keampuhan kesihatan yang berpanjangan dan melambatkan penuaan sistem tubuh badan kita.

"Bila dalaman kita terjaga Insya-Allah luaran atau zahir kita memberi kesan yang serupa,"katanya.

Dalam perkembangan lain, Wawa juga turut mengulas bahawa dia masih lagi menerima tawaran berlakon, walaupun dilihat sepi dalam dan tidak terlibat dalam penggambaran sepanjang tahun ini.

Baca : Cameron Diaz & Benji Madden bertunang 

Sumber : tupai.com.my
 photo good_zps9ceffaa5.gif



Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →