Sunday, January 25, 2015

Ada Apa Dengan Fazura & Doll Domination?

Seperti mana yang umum tahu, untuk tahun 2014 kejayaan Fazura menyusun atur langkah karier seninya dilihat berjaya dalam pada dihimpit satu dua kontroversi yang berlalu begitu sahaja. Kami puji sikap Fazura kerana bijak menangani setiap dugaan yang ditempuhnya.


Ada Apa Dengan Fazura & Doll Domination?, info, terkini, hiburan, sensasi, gosip, Nur Fazura

Pemilik butik House of Doll ini dilihat seperti tidak boleh duduk diam walaupun dapat dilihat komitmen dirinya dalam dunia seni juga tidak menang tangan.

Cerita-cerita pasal Cik Lang yang masih lagi single ini, baru-baru ini ada menerima kiriman email dan Whats App daripada rakan PR yang mengundang media ke sebuah majlis yang menampilkan Fazura.

Dalam undangan yang dibuat oleh Doll Domination itu tidak memberikan sebarang klu tentang apakah intipati acara yang menampilkan Fazura. Cuma dinyatakan lokasi dan bila acara minum petang atau hi-tea itu bakal berlangsung.

Yang penting ada cabutan bertuah berupa gadget iPhone 6 sebanyak 3 buah untuk dimenangi pada acara tersebut.

Mungkin juga rangkaian produk fesyen baru daripada House of Doll yang mencetuskan nama Doll Domination tersebut. Sudah siap dengan akaun Instagram iaitu @doll.domination tetapi akaun yang baru ini lebih menjurus kepada perkongsian tips serta interaksi diantara pengikut Doll Domination dengan adminnya.


Ada Apa Dengan Fazura & Doll Domination?, info, terkini, hiburan, sensasi, gosip, Nur Fazura

Suka kan bagi orang tertanya-tanya, jangan kata nak kahwin pula Fazura. Ramai yang dah lama beratur menunggu tuah badan, keempunan pula nanti kalau hati Fazura sudah dimiliki.

Sumber : murai.com.my

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →