Saturday, January 17, 2015

Firman Hantar Ibu Bapa ke Tanah Suci

Tahniah kami ucapkan kepada juara Akademi Fantasia 2014, Firman Bansir yang bakal menunaikan hasrat kedua ibu bapanya untuk menjejakkan kaki tanah suci Mekah pada bulan hadapan. Sejuk perut ibu mengandungkan Firman dulu.

Firman Hantar Ibu Bapa ke Tanah Suci, info, terkini, hiburan, sensasi, Firman AF2014

“Kemenangan dalam AF memberi peluang kepada saya untuk menunaikan impian ibu bapa yang mahu mengerjakan umrah. Jika segala perancangan berjalan lancar, ibu dan bapa saya dijangka berangkat ke Mekah bulan depan,” katanya.

Firman berkata, dia juga merancang menunaikan impian ibu bapanya untuk melaksanakan ibadah haji selepas umrah.

Selain itu, Firman juga bersyukur kerana dia banyak menerima tawaran persembahan nyanyian di negeri kelahirannya sendiri, iaitu Sabah.

“Kalau dulu, memang saya jarang balik ke kampung. Tetapi, sekarang jadi sebaliknya pula dan saya selalu balik selepas persembahan selesai. Syukur segala rindu yang terpendam selama ini kepada ibu bapa saya sudah terlerai.

“Mereka (ibu bapa) pun sekarang semakin gembira dengan kejayaan saya,” katanya.

Baca : 7 Sebab Alyah Akan Menang AJL 29 

Sumber : rotikaya.com

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →