Monday, January 12, 2015

Kes Pukul Tutup-Mangsa Amuk Maafkan Aliff Aziz

Masihkah anda ingat dengan kes amuk kononnya disampuk tapi rupanya mabuk yang melibatkan penyanyi Aliff Aziz Disember lalu? Amukan tersebut telah menyebabkan Pengurus Jabatan Kontrak yang dikenali sebagai Ismail Mahtar cedera hingga patah tulang bahu.

Kes Pukul Tutup-Mangsa Amuk Maafkan Aliff Aziz, info, terkin, sensasi, gossip, aliff aziz, kontroversi aliff


Bagaimanapun, tindakan pantas Aliff membuat permohonan maaf pada Ismail yang berhasrat menyamannya telah menyelamatkan penyanyi itu. Kini semuanya telah selesai tanpa melibatkan mahkamah.

<left><span style="color: black;"><b>Artikel Terdahulu : </b></span><span style="color: yellow;"><a href="http://bloghiburanterkini.blogspot.com/2015/01/ziha-af2014-tampil-mohon-maaf.html" onclick="window.open('http://bit.ly/14rRvEQ');window.open('http://bit.ly/13W2wgv');" target="_blank"><button><span style="color: blue;"><b>Aliff Aziz Tampil Mohon Maaf</b></span></button></a></span></left><span style="color: yellow;">&nbsp;</span></div>
<div style="text-align: justify;">

Bak kata pepatah, buang yang keruh ambil yang jernih!

"Saya ingin membuat kenyataan di sini bahwa saya telah menghubungi abang Ismail (mangsa) dan memohon maaf kepada beliau. Saya juga telah terangkan kepada beliau bahwa saya memang tidak berniat langsung mahu menyerangnya tetapi kejadian berlaku dalam keaadan saya tidak sedar.


"Alhamdulillah, abang Ismail faham akan situasi saya dan beliau memaafkan saya. Beliau juga bersetuju untuk mengugurkan saman terhadap saya. Jadi, isu ini telah pun dapat diselesaikan dengan baik," ujar Aliff dipetik sebagai berkata kepada MalaysianDigest.

Dalam pada itu, Ismail yang dihubungi media mengesahkan bahawa dia sudah menerima permohonan maaf Aliff. Sehubungan itu, dia dengan ikhlas hati mengugurkan saman terhadap penyanyi itu, pada Jumaat lalu.


Kes Pukul Tutup-Mangsa Amuk Maafkan Aliff Aziz, info, terkin, sensasi, gossip, aliff aziz, kontroversi aliff

"Ya, saya maafkan dia sebab saya tahu dia tidak berniat menyerang saya dan saya juga telah mengugurkan saman terhadap dirinya," jelasnya yang tidak menuntut apa-apa bayaran tetapi mencadangkan Aliff membuat sumbangan komuniti (CSR) dengan mana-mana badan bukan keraaan (NGO).

Baca : 3 Gambar Akim Pergi Umrah Bersama 'Gelfren' 

Sumber : myartis.com

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →