Tuesday, January 20, 2015

Punca Marsha Tidak Serik Bercinta Dengan Jejaka Melayu

Pengacara, penyanyi dan pelakon terkenal, Marsha Milan Londoh mengakui dirinya tidak pernah serik untuk bercinta dengan jejaka Melayu walaupun sudah beberapa kali gagal dalam percintaan dengan lelaki dari bangsa itu.


Punca Marsha Tidak Serik Bercinta Dengan Jejaka Melayu, info, terkini, hiburan, sensasi, Marsha Milan Londoh, gossip

Aktres jelita itu turut mendedahkan dirinya kini sudah pun dimiliki oleh seorang lelaki Melayu yang dikenalinya lebih setahun yang lalu.

“Cukuplah saya beritahu saya sudah punya seseroang dalam hati ini dan kami memang sudah berkawan lama.


Punca Marsha Tidak Serik Bercinta Dengan Jejaka Melayu, info, terkini, hiburan, sensasi, Marsha Milan Londoh, gossip

Cuma belum punya perancangan untuk berkahwin lagi.

“Saya tak serik untuk bercinta lagi walaupun sudah beberapa kali gagal dalam percintaan sebelum ini kerana saya sudah lali. Saya hanya berserah dan go with the flow,” katanya.


Sumber : katakcomel.my

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →