Wednesday, February 4, 2015

Yana Samsudin Gugup Kahwin Teman Baik

Akhirnya segala persoalan mengenai hubungan mesra antara pelakon Yana Samsudin dengan Fadzil Zahari, 32, telah terjawab apabila Yana Samsudin Dan Fadzil Zahari Bakal Nikah 13 Februari Ini. Nak tahu  kisah disebalik sebelum lamaran diterima? Baca tau ‘Yana Samsudin Pilih Fadzil Zahari Selepas Istikharah‘ !!


Yana Samsudin Gugup Kahwin Teman Baik, info, terkini, hiburan, sensasi, yana samsudin

Hanya tinggal beberapa hari lagi mereka bakal disatukan dalam ikatan yang sah di kediaman keluarga Yana di Yong Peng, Batu Pahat, Johor sementara majlis persandingan pasangan itu pula akan diadakan pada keesokan harinya, 14 Februari.

Pelakon Yana Samsudin dikatakan semakin sibuk dengan persiapan perkahwinan, buktinya ‘5 Gambar Yana Samsudin Shopping Kahwin Di Bangkok‘ dan ‘Bakal Pengantin Hanez Suraya Dan Yana Samsudin Shopping Di Bangkok‘. Namun disebalik kesibukan tersebut hatinya tetap gugup untuk berkahwin dengan teman baiknya sendiri.


Yana Samsudin Gugup Kahwin Teman Baik, info, terkini, hiburan, sensasi, yana samsudin

Perasaan gugup diakui sendiri oleh Yana Samsudin setelah ditanyakan soalan perasaan apabila berkahwin dengan kawan baiknya sendiri :-

Saya rasa gugup dan sedikit janggal, namun mungkin perkara ini tidak akan lama. Saya pasti boleh menyesuaikan diri dengan keadaan ini. – Yana Samsudin

Memang normal perasaan gugup tersebut, maklum lah bakal bergelar raja sehari ditambah pula bakal berkahwin dengan teman baik sendiri. Itu semua dah jodoh, pasti lama kelamaan Yana Samsudin akan seronok dengan alam rumah tangga. Eh! semoga majlis perkahwinan bakal berlangsung dengan lancar.

Sumber : gosipmalaysia.com

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →