Wednesday, May 27, 2015

Soo Wincci sanggup tak kahwin demi kejar cita-cita

Pelakon dan pelakon jelita Soo Wincci mengakui dia tidak akan berkahwin selagi cita-citanya tidak tercapai.


Soo Wincci sanggup tak kahwin demi kejar cita-cita

"Saya mungkin tak nak kahwin kerana saya mahu buat sesuatu lagi besar. Wincci nak promosi industri seni Malaysia ke pentas antarabangsa.

"Saya juga mahu menubuhkan university untuk membantu lebih ramai orang merealisasikan impian mereka.

"Jadi siapa mahukan Wincci yang memang lebih utamakan kerja? Susah untuk lelaki yang boleh faham kehendak dan matlamat saya," ujarnya yang dipetik dari Sinar.Fm.

Dalam pada itu, Soo Wincci turut meluahkan rasa bersyukurnya apabila berjaya meraih tiga anugerah di Malaysia PWH (Persatuan Wartawan Hiburan) Music Award baru-baru ini.

"Buat pertama kali saya menangis di pentas apabila nama saya diumumkan sebagai penerima anugerah Media Choice Awards.

"Saya memang tidak menyangka anugerah itu menjadi milik saya. Akhirnya penat lelah saya selama lapan tahun, enam album yang saya hasilkan, buat pertama kalinya saya tercalon dan mendapat anugerah ini.

"Saya amat berterima kasih kepada semua yang membantu saya selama ini. Daripada saya tidak dikenali hinggalah sekarang. Buat peminat, terima kasih juga saya ucapkan kepada anda kerana sentiasa menyokong saya." - tupai

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →