Wednesday, May 27, 2015

Maria Farida sanggup menjanda dari nikah suami orang

Pelakon jelita Maria Farida mengakui dia kini tidak lagi memikirkan soal untuk berkahwin lagi selepas hubungan cintanya tiga tahun lalu kandas di tengah jalan.


Maria Farida sanggup menjanda dari nikah suami orang

"Kali terakhir saya bercinta kira-kira tiga tahun lalu. Saya berkawan dengan seorang lelaki. Memang pada waktu itu, saya akui ada keinginan untuk berkahwin lagi.

"Bagaimanapun impian untuk bersama tidak kesampaian. Ada gangguan di hujung perkenalan kami yang menyebabkan saya kecewa dan bertindak mengakhiri hubungan berkenaan," katanya kepada Utusan Online.

Menurut janda anak satu ini, kini kini lebih gemar menghabiskan masa bersama-sama anak tunggalnya Mizan Asley, 18, daripada mencari calon suami.

Dalam pada itu, Maria turut menegaskan bahawa dia tidak akan menjalin hubungan dengan lelaki berstatus suami orang.

"Awal-awal lagi saya akan mengelak daripada berkawan dengan lelaki yang sudah berkahwin kerana tidak mahu merosakkan rumah tangga orang.

"Seperkara lagi, saya tidak mahu menjadikan diri saya seperti trofi apabila keluar dengan lelaki sebab sebelum ini ada beberapa lelaki yang memeprlakukan saya begitu."

Dalam perkembangan terbaru, Maria baru sahaja selesai menjalani penggambaran filem "Anak Mami Nasi Kandar" arahan Datuk Profesor A.Razak Mohaideen.- tupai

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →