Friday, June 19, 2015

Remy Ishak Rancang Kahwin, Jelaskan Isu Playboy

Tidak sampai beberapa ketika nama Remy Ishak kembali hangat diperkatakan menerusi pendedahan seorang individu yang mendakwa seolah-olah dia mengenali aktor kacak tersebut. Tindakannya yang mendedahkan kononnya perangai sebenar Remy akhir membawa kepada satu berita gembira.


Remy Ishak Rancang Kahwin, Jelaskan Isu Playboy

Akhirnya setelah dua tahun mengenali hati budi, kini Remy Ishak telah membuat pengakuan yang Roszaliza Yusof adalah kekasih hatinya. Mereka berdua kini sedang bercinta dan dalam perancangan untuk mendirikan rumah tangga.

Perkara ini sudah pun dibincangkan oleh Remy yang khabarnya sudah bertemu dengan ahli keluarga Roszaliza serta bertemu dengan ibu pelakon ini. Namun buat masa ini belum ada sebarang perancangan khusus kerana Remy dan keluarga mahu memfokuskan kepada perkahwinan adiknya pada September ini.

“Saya dah bawa Roszaliza jumpa ibu, itu sahaja. Saya tak suka menghebahkan perkara yang belum pasti. Kalau ada jodoh insya-Allah,” kata Remy.

Untuk makluman, Remy kini berusia 33 tahun sementara Roszaliza yang juga Pengarah Urusan Roistz Labels berusia 34 tahun. Wanita ini turut hadir bersama dua anak yang dijaga Remy pada majlis sidang media Santai Lebaran Fiesta 2015 Laman Santai Istana Budaya di Istana Budaya semalam, Khamis.

Sementara itu, Roszaliza yang turut hadir pada sidang media berkenaan turut mengakui dia dan Remy mempunyai hubungan istimewa dan merancang untuk berkahwin. Dia menyukai Remy yang dia nampak ada sifat kebapaan.

"Benar kami sedang berkawan dan tentang kahwin, Insya Allah memang ada perancangan tetapi semua itu kami serahkan kepada jodoh.

"Saya senang dengan Remy kerana dia adalah seorang lelaki bertanggungjawab dan bukan seperti mana dilabel oleh sesetengah pihak," katanya.

Dalam perkembangan lain, mengulas mengenai dakwaan kononnya dia sering membawa pulang wanita ke rumahnya sehingga menimbulkan syak wasangka masyarakat setempat, Remy memberitahu isu berkenaan bukan perkara baharu.

“Mungkin peminat perempuan saya tak suka saya ada hubungan (dengan seseorang wanita). Bila saya dikaitkan dengan wanita, ada sahaja cerita yang keluar,” ujar Remy lagi.- murai

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →