Sunday, December 14, 2014

Adilla Mangsa Penyingkiran Gegar Vaganza Minggu Ke-5

Lagu Inggeris, Can't Take My Eyes Off You nampaknya gagal membantu penyanyi Adilla untuk terus kekal berada di Gegar Vaganza untuk minggu yang seterusnya.


Adilla Mangsa Penyingkiran Gegar Vaganza, info, terkini, hiburan, sensasi, Adilla, Gegar Vaganza,

Malah, Adilla telah menjadi peserta seterusnya yang tersingkir di dalam program realiti hiburan pada minggu kelima yang telah berlangsung di Royal Theatre Shah Alam, malam tadi.

Elfira Loy tak kecil hati peminat muak 

Penyingkiran Adilla itu telah membantu peserta lain iaitu Ifa Raziah, Fazli Zainal, Haleeda, Ayai, Shima, Sharifah Zarina serta Mamat Exist untuk terus beraksi pada minggu yang keenam dengan lebih selesa.

Pada cabaran minggu kelima, Ifa Raziah telah membawakan lagu Ziana Zain berjudul Sangkar Cinta, Ayai (Lagu Jiwa Lagu Cinta-Dato'M Nasir & Mawi), Haleeda (Aku Cinta Kau dan Dia), Shima (Sepanjang Malam Keresahan), Sharifah Zarina (Penasaran), Mamat Exist (Kau Ilhamku-Man Bai), Rahmad Mega (Bayangan Gurauan-Mega), Fazli Zainal (Relakan Jiwa-Hazami).

Jangan lupa untuk berchatting bersama Adilla menerusi Murai Webchat pada 16 Disember 2014 (esok hari), bermula jam 2 petang hingga 3 petang.

Baca : Elfira Loy tak kecil hati peminat muak 

Sumber : murai.com.my
 photo good_zps9ceffaa5.gif



Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →