Wednesday, January 14, 2015

Bekas Pengurus Zizan Razak, Marina Juki Dapat Injuksi Sementara

Bekas pengurus Zizan Razak hari ini berjaya memperoleh perintah injunksi sementara untuk menghalang pelawak dan pelakon itu daripada menandatangani sebarang kontrak baharu dan membuat sebarang endorsement dengan stesen televisyen berbayar, Astro atau mana-mana produksi lain sehingga injunksi kekal didengar.


Bekas Pengurus Zizan Razak, Marina Juki Dapat Injuksi Sementara, info, terkini, hiburan, sensasi, kontroversi zizan dan marina juki

Injunksi sementara secara ex-parte (sebelah pihak) itu dikeluarkan oleh Hakim Hassan Abdul Ghani di Mahkamah Sesyen di sini hari ini.

Perkembangan kes itu dimaklumkan kepada pemberita oleh peguam Harjit Singh Sandhu yang mewakili Marina Juki selaku pihak plaintif.

Harjit berkata, mahkamah akan memutuskan pada 6 Mac ini sama ada untuk membenarkan permohonan Marina bagi mendapatkan injunksi kekal atau sebaliknya.

Bekas Pengurus Zizan Razak, Marina Juki Dapat Injuksi Sementara, info, terkini, hiburan, sensasi, kontroversi zizan dan marina juki

Pada 5 November tahun lalu, Marina memfailkan saman ke atas Zizan yang dinamakan sebagai defendan tunggal di Mahkamah Sesyen atas dakwaan pelawak terbabit telah menandatangani kontrak dengan syarikat televisyen berbayar itu sebelum kontrak bersama Wire Fame Entertainment Sdn. Bhd. tamat.

Baca : Fouziah Gous Pula Bantu Mangsa Banjir 
Sumber : Beautifulnara.com

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →