Monday, January 19, 2015

Erra Fazira ‘Mengamuk’ Di Instagram?

Teruknya perangai manusia sekarang. Berani dorang menggunakan gambar-gambar artis semata-mata untuk melariskan produk tanpa kebenaran. Kalau tak silap Dato’ Siti kita pun pernah terkena dengan manusia yang tidak bertanggungjawab camni.


Erra Fazira ‘Mengamuk’ Di Instagram?, info, terkini, hiburan, sensasi, gossip, Erra Fazira, Instagram

“Dato’ Siti Nurhaliza Kesal Peniaga Produk Guna Gambarnya“. Tak serik-serik peniaga camni kan, kali ni Erra Fazira, Primadona kita tu pun kena juga. Haaa mana orang tak hangin. Sesuka hati je, entah-entah kandungan dalam produk tu pun mengandungi barang terlarang. Kalau dah sanggup menipu camni tak mustahil kan dorang pun berani letak bukan-bukan untuk menampakkan hasil yang berkesan. Hmmm takut pula rasanya dengan produk-produk kecantikan yang bersepah kat luar sana.

Tak takut ke dengan undang-undang negara dek oii, undang-undang Tuhan apa lagi kan. Kasihan la kat orang kalau ada yang terpedaya, boleh mengundang macam-macam masalah tau. Silap-silap orang yang terpedaya tu pergi serang artis tu tak pasal-pasal. Jom tengok kat bawah ni antara gambar yang Erra kongsikan di Instagram berkenaan peniaga produk yang tak pandai menipu pelanggannya.

Punca Erra Fazira Mengamuk


    “THIS IS TOO MUCH. MASYAALLAH.
    Macam tak tahu undang2 negara dan etika bekerja!!
    Bangsa dan ugama apa sekalipun tentu ada dosa pahala.. Membuat PEMBOHONGAN SECARA TERANG2AN begini.. tidak takut undang2.. tidak mustahil mereka tidak takut untuk meletak bahan2 TERLARANG DIDALAMNYA.
    Tolong jangan sokong mereka yg tidak btanggungjwb ini!
    Pandai mereka cipta cerita.. berani letak gambar.. mereka berani menipu secara terbuka. Bayangkanlah org yg bagaimana mereka ini.. HATI2 DGN PRODUK INI!”

Erra Fazira ‘Mengamuk’ Di Instagram?, info, terkini, hiburan, sensasi, gossip, Erra Fazira, Instagram

Haaa marah la dek oii. Bukannya Erra kedekut gambar untuk mempromosikan produk korang, tapi sebelum pape minta la kebenaran dahulu dan produk korang pun mesti la disahkan dulu keselematan penggunaannya. Nanti Erra pula yang jadi mangsa dipersalahkan. Semua perkara perlukan perbincangan jangan main hentam je buat pape kan. Pape pun nasihat kami, berniagalah dengan berhemah dan fikirkanlah keselamatan pengguna. Jangan disebabkan mahukan keuntungan, kesan sampingan dan keselamatan pengguna diabaikan.

Sumber : gosipmalaysia.com

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →