Tuesday, January 13, 2015

Persiapan Perkahwinan Rumit Buat Zul Ariffin

Pelakon kacak Zul Ariffin akui membuat persiapan perkahwinan adalah lebih rumit daripada berlakon filem mahupun drama.

Baginya pelbagai perkara perlu diambil kira agar majlis perkahwinan itu dapat berjalan lancar tanpa sebarang permasalahan.

Persiapan Perkahwinan Rumit Buat Zul Ariffin, info, terkini, hiburan, sensasi, gossip, zul ariffin

“Untuk mendirikan rumahtangga memang mencabar lebih-lebih lagi untuk membuat persiapan pernikahan mahupun majlis resepsi.”

“Bukan macam berlakon, bagi saya agak mudah kerana ia lebih teratur kerana sudah tertulis dalam skrip dan hanya mengikut jalan cerita yang telah di buat,” ujar Zul.

Zul yang ditemui media di Majlis Nivea Cool Kick Triple Shield di ibu negara masih lagi menyimpan impian untuk mendirikan rumah tangga cuma masa sahaja yang belum mengizinkan.

“Untuk tahun 2015 memang tiada ‘plan’ untuk berkahwin kerana saya masih fokus terhadap kerja saya iaitu berlakon, kalau sudah sampai serunya Inshaa Allah akan diberitahu kepada umum,” jawab Zul secara bersahaja.

Mengenai watak lakonan, Zul  tidak pernah memilih mana-mana karekter  malah dia turut bersyukur watak lelaki romantik telah melonjakkan namanya sehingga di luar jangkaan.

“Sebelum ini memang saya banyak lakonkan watak antagonis, komedi dan seram namun watak romantik itu antara yang memberi tuah kepada saya.

“Apa-apa pun saya tetap bersyukur dengan rezeki yang telah diberi oleh-Nya dan berharap untuk tahun 2015 memberikan sinar yang lebih baik untuk karier saya,” katanya mengakhiri bicara. 

Baca : Que Haidar Sedik Tiada Skrip Bagus  
Sumber : murai.com.my

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →