Tuesday, January 13, 2015

Que Haidar Sedih Tiada Skrip Yang Bagus

Que Haidar seorang pelakon yang amat selektif dalam berlakon. Tidak kira filem mahupun drama. Disebabkan sikapnya itu dia dilihat seorang pelakon yang mempunyai level tersendiri. Sehinggakan peminat-peminatnya sentiasa menunggu buah tangan darinya kerana tahu lakonannya pasti yang terbaik.


Que Haidar Sedih Tiada Skrip Yang Bagus, info, terkini, hiburan, sensasi, gossip, que haidar

Suami kepada Linda Jasmine ini telah memuat turun sekeping gambar hitam beserta kaspyen,

Aku rasa Mcm Takde tempat utk Aku kat industri.. Susah sgt nak dpt offer skrip yg bagus... Tak Malu ke gelar diri mereka anak seni sedangkan filem mereka seakan utk mengaut untung sj.. Tak tau mana letak seninya..”

Kenyataan Que turut dipersetujui oleh sesetengah peminatnya, namun tidak kurang juga yang menempelak kenyataannya itu.Tetapi Que turut menambah,

“Tak Kisah Kalau nak commercial Tapi takkan la semuanya nak buat commercial.. Pastu Kalau filem2 tu Filem commercial yg bagus ok gak ni Mcm budak2 buat filem.. Ada tu entah apa2 ceritanya.. Pastu bangga ckp diri tu director Huhu memalukan”

Jika diamati, terdapat banyak filem dan drama yang kadang-kadang tiada kualitinya tetapi lebih kepada komersialnya. Seperti kata Que, jika komersial bagus, tidak mengapa tetapi jika seperti hanya batuk di tangga, tiada gunanya. Ia seolah-olah membunuh industri perfileman dan juga layar televisen.

Tetapi kadang-kadang pasaran tidak menentu dan penonton juga di luar jangkaan. Mungkin industri boleh buat sesuatu di mana jangan terlampau memberi penonton dengan cerita yang biasa sahaja tetapi beri jalan cerita yang memberi kebaikan bersama.

Buat Que Haidar, lakonan anda memang sentiasa dinantikan. Jangan putus harapan. Nescaya, skrip yang bagus akan menjelma. All the best!

Baca : Gelagat Artis Hantar Anak Hari Pertama Sekolah 

Sumber : era.fm

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →