Friday, January 2, 2015

Fouziah Gous Ialah Pengacara Nona Untuk Tahun 2015

Pernah menjadi pengacara jemputan untuk rancangan Nona, kini Fouziah Gous bakal menggantikan tempat Neelofa dan Fara Fauza selaku pengacara tetap program penuh berprestij ini. Tahun baru wajah baru. Sesungguhnya wajah Fouziah Gous yang elegan, jelita dan menawan memang bersesuaian sekali dengan konsep program Nona. Satu gandingan yang amat mantap sekali.

Fouziah Gous Ialah Pengacara Nona Untuk Tahun 2015, info, terkini, hiburan, sensasi, Fouziah Gous

Kontrak selama setahun telah pun ditandatangani oleh Fouziah Gous. Menariknya tawaran daripada Nona ini diterima 2 hari sebelum hari jadinya pada 11 Disember. Memang hadiah hari jadi yang amat bermakna. Kata Fouziah Gous:-

    Saya pernah diundang sebagai pengacara jemputan Nona sebelum ini. Cuma sejujurnya saya tak sangka dan terkejut bila tawaran mengemudi program ini datang.

    Atas dasar mencabar diri dan tidak mahu melepaskan peluang ini, saya terima. Setidak-tidaknya komitmen ini membolehkan masa bersama suami lebih banyak berbanding kerja berlakon.

    Setakat ini sudah dua episod dirakamkan dan kontrak saya bersama Nona untuk setahun. Sepanjang komitmen ini juga saya tak akan ambil tawaran kerja lain.

    Saya pelakon dan bukannya pengacara. Dunia pengacaraan masih asing kepada saya dan jujur saya tak arif dalam skop kerja ini.

    Saya tak mahu berjanji besar tapi akan cuba mempersembahkan yang terbaik untuk mandat ini. Apa saja kekurangan akan saya perbaiki.


Fouziah Gous Ialah Pengacara Nona Untuk Tahun 2015, info, terkini, hiburan, sensasi, Fouziah Gous

Untuk makluman, Fouziah Gous akan mengacara secara solo. Tiada pengacara lain yang akan digandingkan dengannya. Pasti ini adalah satu cabaran yang amat hebat. Semoga berjaya dan tahniah diucapkan atas pemilihan anda. Good luck and all the best.

Baca : Lufya dan kerabat diraja sukar dipisahkan? 

Sumber : Berita Harian.

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →